Niet-geïsoleerd

De stalen profielsystemen van Jansen worden gebruikt voor de vervaardiging van deuren, poorten, vensters en gevels. De industriële prefabricage maakt het verdere verwerkingsproces daarbij eenvoudig, tijdbesparend en economisch voordelig. Ons omvangrijk profielassortiment hebben we bovendien aangevuld met een volledig beslag- en accessoireassortiment naast tal van praktische verwerkingshulpmiddelen.

AB b niet-geïsoleerd

Staal is sterk en bestand tegen mechanische beschadigingen. Jansen-profielsystemen zijn dan ook uitermate geschikt voor gebruik in alle publiek toegankelijke ruimtes, zoals commerciële en industriële gebouwen, scholen, ziekenhuizen, sport- en recreatiecomplexen, dienstencentra en spoorwegstations.

De materiaalspecifieke eigenschappen die staal te bieden heeft, vertalen zich in nieuwe, interessante perspectieven op het gebied van statische dimensionering, brandveiligheidtoepassingen, inbraakwerende constructies en geluidsisolatie.

Maak uw keuze in het menu links naast dit veld.