• NL_button_onderhoud
  • NL_button_referenties

Omdat we maar één wereld hebben, maken we deze graag wat mooier

Staal is op zich een zeer ecologisch verantwoord product. Het kan na de lange levensduur volledig worden gerecycled. ODS levert - onder andere met de productlijn van Janisol Arte - oplossingen die langer meegaan, passend bij het cradle-to-cradle principe én bij hoe het ooit bedoeld was. Het prachtige aanzicht van vroeger, gecombineerd met de hoogste isolatie-, comfort- en kwaliteitseisen van nu.

Jansen gevels isoleren volgens de passiefhuisstandaard en kunnen zelfs energie opwekken. Wij rekenen de energiebesparing en uw potentiële opbrengst voor u door.

Onze systemen zijn zo ontwikkeld dat onnodig energieverbruik wordt vermeden. Zo zijn de Jansen VISS systemen volledig met mechanische T-verbindingen te plaatsen. Wij maken dat u de voordelen van staal maximaal kunt benutten bij het ontwerp. Hierdoor zijn bijzonder slanke profileringen haalbaar die maximaal daglicht in uw project toelaten. Naast het mentale comfort is dit licht gratis en bespaart u op kunstlicht.

Staal wordt soms geassocieerd met duur,
bij ODS associëren wij staal altijd met duurzaam